Tuesday 30 April 2013

Berita Baik Untuk Semua Bloggers. Tawaran Hebat dari Hannah Spa :)

Berita Baik Untuk Semua Bloggers. Tawaran Hebat dari Hannah Spa :)

Ok2 ade berita menarik nak bagitau korang semua ni. Khas untuk anda yang selalu berblog2 ni, kami dengan sukacitanya ingin menjemput semua warga blogger untuk memanjakan diri anda di spa kami yang terletak berhampiran dengan hospital Kajang. Untuk pengetahuan korang semua, spa kami ini milik penuh bumiputera dan dikhususkan kepada wanita sahaja. Alhamdulillah... setelah setahun kami beroperasi banyak feedback2 yang membina kami dengar dari pelanggan kami. Kami berharap dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan setia kami dan kepada mereka yang sedang mencari perkhidmatan spa atau yang  baru pertama kali ingin mencuba :)

Sekarang ni kami ada menawarkan voucher yang bernilan RM10, RM20 dan RM50. Dan yang bestnye lagi, khas untuk warga bloggers, kami bagi anda rawatan lips treatment percuma!!!!!! Wow ade voucher, ade treatment percuma lagi tu. So, jgn tggu lagi. Sila hubungi kakitangan spa kami untuk buat temu janji di 03-87370846/017-2806972.(Cik Lily dan cik Farah)


Invitation card khas untuk para blogger :)


Bagi yang belum pernah mengunjungi spa kami, spa ini dilengkapi dengan bilik sauna yang boleh memuatkan hingga 4org..so bolehla korang bergosipsss sambil menyihatkan badan..tak gitu??hehe



bilik rawatan untuk 2 org (boleh la berspa sambil borak2 ye)


ni pulak bilik seorang  untuk yg mahukan privacy 


ruang menunggu untuk pelanggan tersayang


Kaunter yang sentiasa menanti kedatangan korang :)

Kami juga ade menawarkan baucer kepada semua..baucer ni korang boleh gune mase hr rawatan.

Untuk setiap rawatan RM50 ke atas

Untuk setiap rawatan RM100 ke atas

Untuk setiap rawatan RM 250 ke atas



so pd sesape yg tgh mencari spa jgn lupe kunjungi kami ye di Hannah Spa, 17-1 Jalan Sentosa Villa 1/1, TamanSentosa Villa, 43000, Kajang, Selangor (Berhampiran Hospital Kajang). 03-87370846/017-2806972. FB: spahannah@yahoo.com


 HANNAH SPA- RELAXING-REVITALIZE-REJUVENATE











2 comments:

Mila Ahmad said...

menarik promosi ni tak sabar nak menggunakan khidmat hannahspa

Unknown said...

Hi Mila :) Jemput la dtg ye jika ada kelapangan. Insyallah kami akan memberi perkhidmatan yang terbaik. Hope to see u soon!